пятница, 29 ноября 2019 г.

Відкритий урок на тему: "Формування навичок правильної артикуляції і постановки звука [л]. Звуко-буквений аналіз слів. Слова-антоніми"


Мета навчальна: 
- повторити теоретичні знання про вимову звука [л] по схемі
- закріпити вправи артикуляційної гімнастики
- виконати підготовчі вправи для вимови звука [л]
- вимова звука [л], складів, слів з цим звуком
- вчити м`який і твердий звуки [л], [л']
- підбирати антоніми
- вміти диференціювати звуки [р], [л]
- вміти складати звукову схему слів зі звуками [л], [л']
- розширювати словниковий запас




Мета розвиваюча:
- розвивати пізнавальні процеси
- розвивати звукову культуру
- розвиток дрібної моторики
- розвивати вміння співпрацювати
- розвивати бажання вчитися

Мета виховна:
- виховувати культуру мовлення
- виховувати культуру поведінки
- виховувати вміння бережливого ставлення до засобів навчання

Обладнання:
- схема вимови звуку
- малюнки артикуляційної гімнастики
- ехомікрофон
- «балакуче» дзеркало
- м'ячик
- звукова схема на кожного учня
- планшет
- малюнки для дрібної моторики з паличками
- гра «Овочі, фрукти, ягоди»
- зошити для домашньої роботи

Хід заняття 


I. Вступ. Організаційний момент:
1. Як називається моя професія?
2. Як мене звати?
3. Чому я навчаю дітей?

II. Актуалізація опорних знань:
1. Схема звуковимови
2. Артикуляційна гімнастика звука [л]
3. Підготовчі вправи для вимови звука [л]

III. Основна частина:
1. Робота над звуком, складом, словом:
- Вимова звука [л].
- Вимова подовженого звука [л] в складах (л-л-ла).
- Ехомікрофон – перевірка чіткості вимови звуку, складів(ла-ло-лу), (ла-ла, ло-ло, лу-лу).
- Вимова слів із звуком [л] (лапа, липа, лижа).
- «Балакуче» дзеркало – перевірка чіткості вимови слів.
2. Гра з м'ячем:
- Гра «Ехо» - повторити слова зі звуком [л] за вчителем.
- Гра «Захований звук» - визнач місце звука в слові.
- Гра «М'який або твердий» - визнач звук.
- Гра «Скажи навпаки» - підбери антонім.


IV. Закріплення знань:
1. Звукова схема слів (ліс, поле, стіл).
2. Диференціація звуків [р], [л] в зображеннях на планшеті.


3. Розвиток дрібної моторики. Гра з паличками (скласти за зразком).
4. Розминка: 1-2 - усі пірнають, 3-4 – виринають, 5-6 на воді, кріпнуть крильця молоді, 7-8 що є сили, всі до берега поплили, 9-10 стрепенулись, обсушились, потягнулись.
5. Гра «Овочі, фрукти, ягоди» - розклади що де росте і назви, поклади букву ел або ер на відповідний малюнок.

V. Підсумок уроку:
1. Розбір домашнього завдання в зошиті.
2. Що найбільше сподобалось на уроці?
3. Оцінка роботи дітей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий